Ви тільки-тільки закінчили навчання в універі і, нарешті, отримали роботу своєї мрїі? Або ще навчається, але вже отримали стажування в офісі? Про те, як одягнутися на співбесіду, я вже писала. Яку ви вже пройшли успішно, з чим вас можна привітати. А що ж одягнути на саму роботу? Наш зовнішній вигляд-це не просто картинка, це розмова про нас самих. Наш вигляд може говорити за нас. Скажу вам по секрету, що за допомогою правильно підібраного образу можна досягати своїх цілей- в даному випадку підвищення. Ніхто ж не хоче довго протягнути на місці стажера, бути різноробочим і носити каву. Правда?

Як уникнути помилок, щоб не виглядати смішно на новому робочому місці? А виглядати професійно та презентабельно? Як одяг може допомогти пережити пекельний період стажування? І нехай Міранда Пріслі буде з нами всю статтю. Вона як ніхто, ще раз нагадає нам, як несолодко стажуватися;)

Помилка #1 Вирядилася
В перший робочий день одягнула все найкраще що мала: білу блузу з рюшами, шкіряну спідницю, найвищий каблук, помаду і ще й до того масивні сережки? Типова помилка всіх юних та недосвідчених. Не показуйте всім своїм зовнішнім виглядом як ви дооовго чекали цієї роботи. Не кричіть всім своїм виглядом про те, як ви невимовно раді  бути тут.  Спокійніше. Краще виглядати стримано, але з своїм шиком. Підберіть мінімалістичний стильний лук з однією, максимум, двома, цікавими деталями. Залиште тільки цікаву помаду чи масивні кульчики. Тільки не все і зразу!

 

Помилка #2 Закоротко
Якщо ви відчуваєте, що вам потрібно притримувати вашу спідницю, щоб не “світитися”, то скидайте таку спідницю. Натомість оберіть пристойну довжину чи штани. Це не студентські роки, де так можна хитрити. Це, звичайно, може подіяти. Але ви самі визначаєте ставлення до себе. Тому не дивуйтеся непрофесійному ставленню до своєї персони після такого. Хочете досягти професійного успіху- заявіть про себе як про професіонала.

Помилка #3 Підбори, які вас тормозять
Підбори-це презентабельно. Але подивіться правді в очі, ви стажер. Ви виконуєте справи, які ніхто виконувати не хоче і все скинули на вас. Будьте готові добряче побігати. Тому оберіть зручне взуття. Для когось це підбори, які пройшли перевірку часом і випробуваннями, і ви можете в них перебути всі 12 годин робочогу часу, для когось-це платформа. А можливо взуття в чоловічому стилі? Зробіть все, щоб залишатися мобільним. Шеф повинен зрозуміти, що навіть якщо горять терміни, ви виручите і швидко виконаєте, те що потрібно.

 

Помилка #4 Забагато штукатурки
Не обовязково наносити на обличчя все те, що є в вашій косметичці. Подбайте про природній та мінімальний макіяж. Найкраще- це  нюдовий макіяж. Спробуйте зробити так, щоб був ефект без макіяжу. Без стягнення від тонального крему та жосткого контурінгу. Легкі текстури, трішки руманцю, туші та підведедної верхньої складки повіки бежевими тінями. Якщо цього дозволяє дрес-код- яскравішу помаду. Майте міру!

Помилка #5 З корабля на бал
Ви не вб’єте двох зайців одразу- образ для роботи та на вечірку. Кров буянить, душа хоче розваг. Але якщо ви хочете продемонструвати те, що у пріорітетах у вас робота- не допускайте в вашому офісному луці деталей вечірнього наряду. І навіть не думайте брати з собою перезмінку.  Туалет в вашому офісі- не ваша переодягальня. Це не означає, що потрібно відмовлятися від вечірніх походеньок. Своє особисте життя потрібно влаштовувати;) Просто сплануйте свій вечір так, щоб  встигнути після роботи забігти додому і підготуватися до вечірки.

Помилка #6 Всьому своє місце
Жоден офісний дрес-код, який би він розслабленим не був, не допускає демонстрування ваших бра. Лямки, які вилізають з-під майки чи прозорі блузочки- це все не годиться для роботи. Вас, звичайно, ніхто не вижене з робочого місця, але чи хочете ви професійного ставлення до себе? Так от, обирайте блузи, які не просвічуються. Прибережіть майки та кроп-топи для прогулянок та вечірніх гулянь. 

Помилка #7 Бардак на голові
Не встигли досушити волосся і вирішили піти з мокрою на роботу? Не показуйте своїм неохайним виглядом, що ви не вмієте розприділяти час. Шефа не цікавить, як довго ви вчора гуляли, чи як, вкотре, зрадливо будильник не збудив вас вчасно. Як вам довіряти серйозні обов`язки, якщо ви з своїм власним тайм-менеджметом справитися не може? Краще помийте голову звечора, а зранку просто вкладіть за допомогою сухого шампуню. Або перелаштуйтеся на режим ранньої пташки 🙂

Share Button

Почитайте ще це:

Comments

comments